حضور داوران ایرانی در رقابت‌های فوتبال جام کنفدراسیون‌ها

رضا سخندان

به گزارش سایت داوران، رضا سخندان درباره انتخاب تیم داوری ایرانی با حضور علیرضا فغانی، او و محمدرضا منصوری برای قضاوت در رقابت‌های فوتبال جام کنفدراسیون‌ها اظهار داشت: این رقابت‌ها از 27 خرداد آغاز می‌شود و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت. هشت تیم شامل قهرمانان قاره‌های مختلف، روسیه به عنوان میزبان و آلمان به عنوان قهرمان جام جهانی حضور دارند و در مجموع 16 بازی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: 9 تیم داوری اصلی برای این تورنمنت انتخاب شده‌اند که از آسیا دو تیم داوری از کشورمان و عربستان قرار است به روسیه اعزام شوند. همچنین هشت یا 9 داور ویدئویی نیز حضور دارند که روشن ایرماتوف ازبکستانی یکی از آنهاست.

کمک داور بین‌المللی کشورمان ادامه داد: هماهنگی تیم داوری با هم و تلاش‌های فراوان و قضاوت‌های کم‌نقص در بازی‌های زیر نظر AFC و FIFA باعث به وجود آمدن این اتفاقات خوب برای تیم داوری ایران شده است. خوشبختانه ما سابقه قبلی خوبی داریم و این مسئله تأثیر مهمی در انتخاب‌مان داشته است. جام کنفدراسیون‌ها آخرین تورنمنت مهم و اصلی قبل از جام جهانی 2018 روسیه است و امیدوارم برای ما با خوبی و خوشی همراه باشد.

سخندان در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم برای اولین بار یک تیم داوری کامل از ایران به جام جهانی برود و بتوانیم تاریخ‌ساز شویم و در آنجا قضاوت‌های شایسته‌ای داشته باشیم.

یک پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان.
    شما شماره ایی نزدید تا تماس بگیرم.
    میخواستم برای کلاس درجه۲ داوری فوتبال ثبت نام کنم.
    از استان لرستانم.اگر ثبت نامی در درجه۲ دارید بمن اطلاعی دهید تا مدارکم را ارسال کنم ممنون
    همراه 09166646847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *