تقدیر از داوران دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال کشور

به گزارش سایت داوران، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال؛ تاریخ: ۹۵/۱۲/۱۸؛ ساعت: ۱۶

سالن: پیروزی اصفهان/ تماشاگر: ۳ هزار نفر

داوران: ابراهیم محرابی افشار، محمود نصیر لو و قباد فتح‌اللهی/ وقت نگه‌دار: رضا کیامنش

اخطار:

احمد اسماعیل‌پور(۸)- مهران عالیقدر(۴۰) از گیتی‌پسند
مهدی زاهدی(۴۰) از یاسین پیشرو

شرح گل‌ها:

گیتی‌پسند ۱- یاسین پیشرو صفر(دقیقه ۳: احمد اسماعیل‌پور): پاس لاب تماشایی علی‌اصغر حسن‌زاده از روی کرنر را اسماعیل‌پور با شوت روی پا به گوشه دروازه یاسین پیشرو فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

گیتی‌پسند ۲- یاسین پیشرو صفر(دقیقه ۲۲: احمد اسماعیل‌پور): حرکت محمد کشاورز از سمت راست زمین و پای چپ او را مجتبی نصیری‌نیا به طور ناقص دفع کرد که اسماعیل‌پورِ فرصت طلب در ریباند از این توپ بهره برد و دومین گل خود و تیمش را زد.

گیتی‌پسند ۳- یاسین پیشرو صفر(دقیقه ۲۵: مورنو): در حالی که یاسین پیشرو به دنبال کم کردن فاصله بود، گیتی‌پسند حمله سریعی انجام داد و مورنو بازیکن برزیلی این تیم پس از دربیل زاهدی، با شوت دقیق، توپ را وارد دروازه یاسین کرد.

گیتی‌پسند ۴- یاسین پیشرو(دقیقه ۲۶: مورنو): زاهدی که آخرین بازیکن عقب زمین یاسین پیشرو بود اشتباه کرد و مورنو نیز با گرفتن توپ از او و یک چیپ زیبا به نصیری‌نیا گل چهارم گیتی را به ثبت رساند.

گیتی‌پسند ۵- یاسین پیشرو(دقیقه ۲۶: علی‌اصغر حسن‌زاده): پاس عالی مورنو، حسن‌زاده را در مقابل دروازه خالی یاسین پیشرو قرار داد و این بازیکن قمی به راحتی پنجمین گل گیتی را به تیم شهرش زد.

بهترین بازیکن

مورنو با زدن ۲ گل و یک پاس گل نمایش درخشانی برای گیتی‌پسند داشت و به همراه احمد اسماعیل‌پور که او هم ۲ گل به ثمر رساند و ۲ بار توپ را به تیرک دروازه یاسین پیشرو زد بهترین بازیکنان زمین بودند؛ ضمن اینکه سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی‌پسند موقعیت‌های خطرناکی را مهار کرد تا تیمش در این بازی گلی دریافت نکند.

اتفاق ویژه

در پایان این دوره از مسابقات از ابراهیم محرابی افشار، محمود نصیر لو، قباد فتح‌اللهی و رضا کیامنش تیم داوری این دیدار تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *