داور مرتکب اشتباه سهوی شده است

حسن کامرانی‌فر در گفت و گویی، در مورد نحوه قضاوت توحید صالحی در بازی سپیدرود رشت و استقلال اهواز و پنالتی حیرت‌انگیز اعلام شده، گفت: از روز گذشته در حال بررسی این مسابقه هستیم و متاسفانه در این بازی یک پنالتی اشتباه به سود سپیدرود رشت و یک آفساید اشتباه به ضرر استقلال اهواز اعلام شد. داور مرتکب اشتباه تاثیرگذار در این بازی شده است.

وی ادامه داد: امروز جلسه‌ای با داور مسابقه داشتیم. پس از آنالیز فیلم بازی و بررسی گزارش ناظر مسابقه در نهایت مشخص شد عمدی در کار نبوده و داور مرتکب اشتباه سهوی شده است.

کامرانی‌فر در مورد اینکه برخی کارشناسان مدعی شده‌اند توپ در میانه راه به دست یک مدافع دیگر استقلال اهواز برخورد کرده گفت:ما فیلم بازی را دیدیم. آن ضربه هم هند نبوده و اعلام آن پنالتی اشتباه بوده است. داور مسابقه از اشتباه رخ داده بسیار ناراحت بود و ما هم از این بابت ناراحت و متاسفیم. در ادامه لیگ یک هم از داوران باتجربه‌ استفاده خواهیم کرد.

رئیس دپارتمان داوری در مورد اینکه برخی از داوران در لیگ برتر اسپری ندارند گفت: اسپری البته مساله خیلی مهمی نیست با این حال قراردادی امضا شده و اسپری مورد نیاز تامین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *