واکنش تند فغانی به کارشناسان داوری

به گزارش سایت داوران، علیرضا فغانی در خصوص قضاوت در دربی ۸۴ بیان کرد: طبق قوانین نمی‌توانیم درباره کار خودمان و دیگر داورها نظر دهیم اما خدا را شکر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس فوتبال خوبی را ارائه دادند و قطعا هواداران از نتیجه به دست آمده راضی هستند.

وی افزود: بازی خوبی بود اما در دقایق پایانی دچار حاشیه شد و دلیل آن هم حساسیت بازی بود. بازیکنان ۲ تیم به هم احترام نمی‌گذاشتند و خیلی سریع با یکدیگر درگیر می‌َشدند اگر می‌توانستیم حواشی را از فوتبال جدا کنیم، این دیدار بسیار خوب به اتمام می‌رسید.

فغانی در خصوص فحاشی هواداران اظهار کرد: در کل هواداران خوب بودند و من از آنها تشکر می‌کنم اما رفتار بازیکنان در زمین سبب می‌شد تا تنش روی سکوها بوجود آید و میوه‌ ها به زمین انداخته می‌شدند. اگر بازیکنان با یکدیگر مهربان بودند قطعا این اتفاقات رخ نمی‌داد و هیچ جیمی جامپی به زمین نمی‌آمد.

داور دربی ۸۴ در خصوص اتفاقات پایانی دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: مهدی رحمتی با بازیکن استقلال برخورد کرد و مصدومیت جدی نداشت و می‌توانست به بازی ادامه دهد اما ناگهان به سید جلال حسینی حمله‌ور و همین موضوع سبب درگیری‌های پایانی شد. کاپیتان‌های ۲ تیم می‌بایست به عنوان دو بازو به داور کمک کنند اما متاسفانه دیشب این اتفاقات رخ نداد.

فغانی در پایان در خصوص کارشناسی‌هایی که بعد از دربی در خصوص داوری وی شد اظهار کرد: متاسفانه باید ببینیم چه کسانی در خصوص داوری لیگ برتر نظر می‌دهند، کارشناس‌هایی که اوج افتخارشان قضاوت در لیگ دسته یک است، نمی‌توانند در خصوص دربی و قضاوت این مسابقه نظر دهند و می بایست کارشناسان حرفه ای و خبره درباره تیم داوری ۸۴ اظهار نظر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *