هتر است اصفهانیان خود را پشت سر دپارتمان داوری پنهان نکند و پاسخگوی افکار عمومی باشد.

به گزارش سایت داوارن، نوید مظفری در گفت‌وگویی، در مورد اظهارات حسن کامرانی‌فر، اظهار داشت: کامرانی‌فر اعلام کرده بود که محسن ترکی در تست‌ آمادگی جسمانی داوران در ایران شرکت کرده، البته ما از صحبت‌های او نفهمیدیم که ترکی بالاخره در تست آمادگی جسمانی AFC مردود شده یا نه، اما ترکی در کلاس توجیهی در مالزی حضور داشت و در آزمون آمادگی جسمانی داوران ایرانی در ابتدای فصل حاضر نشد. در مالزی هم فقط در مورد قوانین جدید داوری صحبت شد و تست آمادگی جسمانی گرفته نشد.
وی افزود: شاید کامرانی‌فر از گرفتن تست‌های آمادگی جسمانی داوران در ابتدای فصل بی‌خبر بوده باشد، اما کمیته داوران چطور از این مسئله ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های کمیته داوران تهیه لیست داوران برای لیگ برتر است و اصفهانیان چگونه و بر چه اساسی لیست داوران را برای لیگ شانزدهم مصوب و امضا کرده و آن را به دپارتمان داوری داده، اما ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.
مظفری تصریح کرد:‌ آخرین تست محسن ترکی در فوریه 2016 یعنی 11 ماه پیش بوده، ضمن اینکه کامرانی‌فر گفته است بی‌انصافی است داوری که در تست آمادگی جسمانی خارجی مردود شده، از قضاوت در لیگ ایران محروم شود. باید خدمت ایشان بگویم آمادگی جسمانی داور و قبولی در این تست‌ها هیچ ارتباطی به اخلاق و انصاف ندارد. قطعاً داوری که در تست‌های داخلی و خارجی مردود می‌شود نباید در داخل قضاوت کند، ضمن اینکه اگر تست‌های خارجی مبنا نیستند، چطور وقتی داوری در خارج از کشور تست می‌دهد و قبول می‌شود این تست تا 40 روز معتبر است. در گذشته نه‌چندان دور هم و زمانی که حسین عسگری رئیس دپارتمان بود، وقتی داوری در تست آمادگی جسمانی خارجی مردود می‌شد،اجازه قضاوت در لیگ برتر را پیدا نمی‌کرد.
داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران با اشاره به اظهارات فریدون اصفهانیان گفت: اصفهانیان درحالی از این مسائل ابراز بی‌اطلاعی می‌کند و همه چیز را متوجه دپارتمان می‌داند که دپارتمان خود زیرمجموعه کمیته است و این کمیته است که لیست را به دپارتمان می‌دهد، بنابراین بهتر است کمیته داوران پشت سر دپارتمان پنهان نشود زیرا دپارتمان مصوبات کمیته را اجرایی می‌کند و بهتر است کمیته پاسخگوی افکار عمومی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *