اصفهانیان رییس کمیته داوران ماند

 نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، دکتر محمود اسلامیان، دکتر لیلا صوفی زاده، حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، هدایت ممبینی، فریدون اصفهانیان، دکتر علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت و امیر حسین حسینی برگزار و موارد زیر مورد تصویب اعضای هیات رئیسه قرار گرفت.
 اعضای هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شایسته مسعود سلطانی فر را به عنوان وزیر ورزش و جوانان به ایشان تبریک و تهینت گفتند. اعضای هیات رئیسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم منصور پور حیدری، به خانواده ایشان تسلیت گفت.
 فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون گزارشی از افزایش و تکمیل ظرفیت داوران الیت ایران شامل 7 داور و 9 کمک داور و حضور ایشان در دوره های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین افتخارات کسب شده توسط داوران ایران در مجامع بین المللی را ارائه کرد.
 هیات رئیسه فدراسیون از تلاش‌های کمیته و دپارتمان داوری در زمینه توسعه و پیشرفت داوری کشور تقدیر و تشکر به عمل آورد.
مقرر شد با توجه به اتفاقات رخ داده در خصوص هتک حرمت همراه با برخورد فیزیکی با داوران مسابقات بخصوص در یزد، ارکان قضایی فدراسیون به صورت کامل و در اسرع وقت موضوعات پیش آمده را مورد بررسی و آرای مربوطه را صادر کنند.
 رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از شرکت نامی نو، گزارشی از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده مرحوم سبکتکین، داور فقید فوتبال کشور با همکاری این شرکت در اصفهان ارائه و از نهایی شدن بیمه عمر و حوادث داوران کشور خبر داد.
 دکتر لیلا صوفی زاده – سرپرست نایب رئیسی در کمیته بانوان گزارشی از آخرین روند و فعالیت های صورت گرفته در این کمیته را بویژه در زمینه تیم های ملی را ارائه کرد.
 با تصویب هیات رئیسه مقرر شد کمیته ای متشکل از دکتر لیلا صوفی زاده، دکتر احمدرضا براتی به همراه یک نفر از سازمان لیگ و یک کارشناس آیین نامه های مربوط به فوتبال و فوتسال بانوان کشور را مورد بررسی و بازنگری قرار دهند.
 با تصویب هیات رئیسه فدراسیون، فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران منصوب شد.
 با تصویب هیات رئیسه مقرر شد فدراسیون فوتبال اعتراض رسمی خود را به پیشنهاد استفاده از افزایش بازیکنان خارجی در لیگ ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند.
 محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم های ملی ضمن حضور در هیات رئیسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این سازمان و در زمینه تیم های ملی و همچنین آخرین فعالیت های انجام شده درآکادمی ملی فوتبال را ارائه کرد.
 هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از زحمات و تلاشهای کارکنان فدراسیون فوتبال تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 رئیس فدراسیون گزارشی از آخرین وضعیت تیم های ملی به اعضای هیات رئیسه ارائه کرد.فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران

یک پاسخ

  1. آقای اصفهانیان شایستگی و لیاقت شما در این سمت ثابت شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *