داور کتک خورد و فراموشی گرفت!

اخراج , کارت قرمز
به گزارش سایت داوران، مطلع شدیم در یکی از بازی های لیگ دسته سوم کشور بین تیم های ازنا جوان شازند و چغادک بوشهر به میزبانی شازندی‌ها و در دیداری که با یک گل به سود تیم بوشهری به پایان رسید بازهم اتفاقات عجیب و غریبی بر علیه داوری افتاد و میثم عابدینی، داور این بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
حاضرین در محل برگزاری این بازی، بر اساس دیده های خود، ماجرا را این طور بیان می‌کنند: «در جریان بازی، داور به دلیل خطایی، یک کارت زرد به یکی از بازیکنان تیم شازند می دهد، اما بعد از دقایقی آن بازیکن شروع به فحاشی بر علیه بازیکنان تیم حریف می‌کند، ناسزاها به گوش داور می‌رسد و او نیز بعد از اعتراض‌های پیاپی بازیکنان تیم بوشهر، کارت زرد دوم را به بازیکن خاطی نشان می دهد و وی را از زمین اخراج می‌کند.»
در این لحظه اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد! بازیکنی که از زمین اخراج شده بود به سوی داور حمله کرد و چند ضربه به سروصورت داور وارد کرد و میثم عابدینی را به حالت عجیب و غریبی می‌اندازد، ضربات وارد شده به داور، وی را به حالت گیجی می رساند، بر اساس دیده های اطرافیان، وی زمانی حدوداً بیست دقیقه را در حالی قضاوت کرد که دقیقا نمی‌فهمید چه اتفاقاتی در حال افتادن است!
بعدازاین اتفاق از واکنش های داور پیدا بود وی نمی‌داند چه اتفاقاتی در حال افتادن است و شاهدان این ماجرا عنوان می‌کنند که وی نفهمید چطور بازی را به اتمام رساند. چیزی که مشخص است، این است که شدت ضربات وارده باعث شده بود از آن دقیقه به بعد داور با ابهام و منگی خاصی بازی را به اتمام برساند.
اما این داستان همین‌جا به اتمام نمی رسد و گویا بعد از بازی نیز تعدادی از تماشاگران معترض به راهروهای منتهی به رختکن داور آمدند و باز هم درگیری آغاز شد، یک بار دیگر ضرب و شتم برقرار شد و داور کتک خورده یک بار دیگر مورد لطف قرار گرفت.
اما با توجه به اتفاقات افتاده، تنها یک نفر از نیروی انتظامی در این مکان حاضر بود، ماموری که طبعا کاری از دست وی برنمی‌آمد و نمی‌توانست کاری برای داور کند.
اما داور کتک خورده که گویا اصلا وضعیت مناسبی نداشت، در ابتدا به درمانگاه تامین اجتماعی و سپس بیمارستان ولیعصر اراک رفت، آنجا آزمایش‌های اولیه و عکس‌برداری از وی انجام شد و مشخص شد علت گیجی و فراموشی داور، ضربه‌ای بود که به گوش داخلی وی وارد شده بود. پس از تماس خبرنگاران ما، مشخص شد داور باید به بخش منتقل شود و تحت نظر قرار بگیرد اما به دلیل اینکه عابدینی دبیر آموزش و پرورش و مدرس دانشگاه است و باید سرکار حاضر می‌شد بعد از ساعتی با پرداخت هزینه شخصی و اعلام رضایت، از بیمارستان خارج شد.
برای صحت و سقم این مسئله و گزارشات رسیده با علی خسروی، سخنگوی کانون داوران به صحبت پرداختیم و وی که از مصائب و مشکلات داوری آگاه است با ابراز تاسف اتفاقات را تایید کرد، خسروی که اصرار فراوانی بر رسانه ای شدن این موضوع داشت گفت: «من از آقای سلطانی فر و شخص آقای تاج می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند، باید برای یک بار هم شده به این موضوعات اساسی رسیدگی شود، کسی نبوده به این موضوع رسیدگی کند و داور بی‌گناه به بیمارستان کشیده شد، وی از جیب خودش هزینه را پرداخت کرده و بدون استراحت از بیمارستان بیرون آمده است. امیدوارم آقایان سلطانی فر و تاج به داد داوران بی‌گناه برسند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *