کامرانی فر: اتفاقات تلخ دیدار فولاد یزد و راه آهن را پیگیری می کنیم

حسن کامرانی فر کمک داور جام ملت ها

به گزارش سایت داوران، حسن کامرانی فر در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اتفاقات عجیب دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن اظهار کرد:متاسفانه پس از پایان این مسابقه تماشاگران منتسب به تیم فولاد یزد به سمت داور بازی و کمک هایش حمله کردند و ماموران نیروی انتظامی نیز مجبور به شلیک گاز اشک آور شدند،البته آسیب دیدگی داوران جدی نبوده است اما واقعا اتفاقات زشت و زننده ای در ورزشگاه شهید نصیری یزد رخ داد.

وی افزود: ما در حال پیگیری حوادث پس از بازی هستیم،هم اکنون نامه نگاری های خود را با کمیته انضباطی انجام داده ایم و اسناد مرتبط نیز در اختیار مسئولان فدراسیون قرار گرفته است تا با تشخیص کمیته انضباطی برخورد لازم با متخلفین انجام شود.

رئیس دپارتمان داوری همچنین با اشاره به مضروب شدن حسین ملکی داور زنجانی که در یکی از دیدارهای لیگ استانی زنجان توسط بازیکنان تیم شاهین ابهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد گفت: خبر تلخ مضروب شدن داور زنجانی را در ایام سوگواری ماه محرم شنیدم و بسیار متاثر شدم. چون این تخلف در لیگ استان زنجان اتفاق افتاده است برخورد با افراد متخلف نیز برعهده مسئولان همان استان است و به دپارتمان داوری مربوط نمی شود.

کامرانی فر ادامه داد: با این وجود من قول می دهم که ما از کنار چنین حوادث تلخی به راحتی نمی گذریم و تمام تخلفات را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *