پشتکار، تمرین و تلاش بی‌وقفه نیاز بین‌المللی شدن درعرصه قضاوت

داوری
به گزارش سایت داوران، مرضیه پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی تدارکاتی و دوستانه‌ تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه؛ 24 و 25 مهرماه سال جاری در سالن هندبال تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه تنها در بازی نخست به عنوان داور چهارم قضاوت داشته است، افزود: روز بیست‌وچهارم مسابقه با تساوی 3 – 3 به پایان رسید و بیست‌وپنجم روسیه با نتیجه 5 بر 3 بازی را برد.
داور اصفهانی فوتسال بانوان تصریح کرد: از سال 1383 در داوری مشغول به کار شدم و سال 88 در لیگ برتر سوت زدم؛ از همان موقع کار قضاوت را به طور جدی دنبال کردم و مدرک درجه یک داوری را دارم.
وی ادامه داد: دو بار مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه را داوری کردم که یکی از این بازی‌ها سه‌سال پیش بود و دیگری همین امسال بود.
پناهی اظهار داشت: در سال‌های اول فعالیتم با هیأت فوتبال استان اصفهان همکاری داشتم و خیلی از پیشرفت‌هایم را مدیون این هیأت هستم؛ در حال حاضر دو سال است که با هیأت فوتبال استان تهران همکاری می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در تهران زندگی می‌کنم همین جا کار داوری را انجام می‌دهم و هیأت فوتبال استان تهران نیز بسیار به من لطف داشته‌ است؛ اما اگر روزی برگردم برای شهر خودم اصفهان، خدمتگزار فوتسال خواهم بود.
این داور عنوان کرد: مشکلات وجود دارد اما به خاطر عشق و علاقه‌ای که به این حرفه دارم، وارد شدم و آن را ادامه خواهم داد.
وی تأکید کرد: هر داوری که بخواهد به درجه بالای داوری یعنی بین‌المللی دست پیدا کند باید چندین برابر تلاش، پشتکار و تمرین داشته باشد و بیشترین وقت زندگی‌اش را صرف این کار کند؛ من مسؤولیت‌پذیری در زندگی شخصی‌ام را اولویت قرار داده‌ام و قصد دارم در همین سطحی که هستم کارم را ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *