فغانی: افتخاری که به دست آوردم متعلق به جامعه داوری است

علیرضا فغانی

به گزارش سایت داوران، علیرضا فغانی درباره انتخاباش به عنوان بهترین داور آسیا در سال 2016 اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این اتفاق پس از اتفاقات خوب دیگری که در چند وقت اخیر رخ داده است برای من به وجود آمد این افتخار نصیب جامعه داوری فوتبال کشورمان خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم این افتخار راهی باشد برای داوران جوان کشورمان که بتوانند با انگیزه بالا به کار خودشان ادامه دهند و به موفقیت بالاتر دست پیدا کنند.

داور پرافتخار فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا قبلا  این افتخار نصیب ایران شده بود یا خیر، بیان داشت: دقیقا از این مساله اطلاع ندارم اما فکر می کنم مسعود مرادی در سال 2004 این اتفاق برایش رخ داد حالا هم  خداراشکر که ما توانستیم این کار را انجام دهیم. این افتخار برای جامعه داوری فوتبال کشورمان است.

فغانی در پایان درباره اینکه آیا بعد از انتخابش به عنوان بهترین داور آسیا قرار است مراسمی در داخل کشور برای او انجام شود یا خیر اذعان داشت: انشاالله که هرچه خیر است رخ بدهد. ما برای مراسم این کارها را انجام نداده ایم و تنها هدف ما موفقیت داوری فوتبال ایران در آسیا و جهان است. از همه کسانی که ما را در این راه یاری کردند تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *