عسگری:فغانی به حق بهترین داور آسیا شد

عسگری

به گزارش سایت داوران، حسین عسگری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اتفاق تلخ مضروب شدن داور زنجانی توسط بازیکنان که منجر به بستری شدن داور در بیمارستان شد اظهار کرد: من نیز از طریق سایت باشگاه خبرنگاران جوان از این خبر آگاه شدم، متاسفانه چنین اتفاقات تلخی باب شده است هفته گذشته نیز در لیگ دسته یک کشور بازیکنی با داور مسابقه برخورد فیزیکی داشته است.
وی افزود: این گونه اتفاقات در فوتبال کشور ما واقعا عجیب است از طرفی باشگاه ها ادعا می کنند که “باشگاه فرهنگی ورزشی” هستند اما از طرف دیگر ما شاهد مضروب شدن داوران فوتبال هستیم. به نظر من کمیته انضباطی باید با این تخلفات به شدت برخورد کند.

رییس پیشین دپارتمان داوری همچنین در مورد روی کار آمدن حسن کامرانی فر به عنوان رییس جدید دپارتمان عنوان کرد: درست است که کامرانی فر جوان است و تجربه مدیریتی ندارد اما بالاخره باید کار خود را از جایی آغاز می کرد، به نظر من وی به مرور زمان تجربه لازم را کسب خواهد کرد و باید سایر پیشکسوتان داوری نیز او را یاری کنند.

عسگری در پایان با تبریک انتخاب علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان به عنوان بهترین داور آسیا گفت: من به جامعه فوتبال کشور تبریک می گویم،همانطور که می دانید انتخاب فغانی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است و او با عملکرد خود نشان داد نه تنها بهترین داور ایران بلکه بهترین داور آسیا است.

وی ادامه داد: فغانی امروز(چهارشنبه) نیز دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می کند. اگر اتفاق خاصی نیفتد شاهد قضاوت فغانی،سخندان و منصوری در جام جهانی نیز خواهیم بود. حداقل سه تیم داوری از قاره آسیا برای قضاوت در جام جهانی انتخاب می شوند که به طور حتم تیم داوری ایران یکی از گزینه های نهایی فیفا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *