بازی با کره فرصتی برای نمایش فرهنگ شهادت است

فریدون اصفهانیان

به گزارش سایت داوران، فریدون اصفهانیان در گفت‌وگویی، درمورد ادعاهای میناوند مبنی بر اینکه در لیگ یک فساد روی پرده است نه پشت پرده گفت: هر کسی باید پاسخگوی صحبت‌های خودش باشد،‌بارها گفته‌ام اگر داوران ما مشکل دارند و کسی سند و مدرکی در این رابطه دارد شفاف‌سازی کند و ما هم از این شفاف‌سازی استقبال می‌کنیم اما من می‌دانم که داورانمان سالم هستند و مشکل خاصی ندارند. کسی که این ادعا را می‌کند باید دلیل و سند ارائه بدهد و تا هم با طبق سند و مدرک برخورد لازم را انجام بدهیم. از خدایم است که با چنین افرادی برخورد شود.

اصفهانیان تصریح کرد: اما افرادی که بدون دلیل و سند فقط ادعا می‌کنند و تهمت می‌زنند هم باید پاسخگوی صحبت‌هایشان باشند ازکمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون می‌خواهم که با چنین افرادی برخورد قاطع انجام بدهد. ما اکنون بیشترین داورها را در سمینارهای آسیایی کنفدراسیون آسیا داریم. درست نیست که برخی از تریبون‌ها استفاده کنند و بدون دلیل و مدرک به داوران زحمت‌کش ما اتهام بزنند داورانی که بدون چشم‌داشت و با عشق و علاقه کار می‌کنند. این درست نیست که وقتی افرادی منافع‌شان به خطر می‌افتد صحبت‌هایی را بگویند که بعدا از آن پشیمان شوند و از ما حلالیت بخواهند.

وی درمورد گلایه‌های پارس جنوبی از کمک‌داوران بازی با مس کرمان گفت: فیلم و گزارش‌ بازی‌های دسته اول وقتی به دستمان برسد آنها را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد. اما هنوز گزارشات به طور کامل به دستمان نرسیده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد بازی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا و حواشی ایجاد شده گفت: فدراسیون تمام تلاشش را کرد که تاریخ این بازی عوض شود اما این اتفاق رخ نداد و درنهایت مجبور شدیم در این روز بازی کنیم. قطعا این مسابقه فرصت خوبی است تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت امام حسین (ع) را به جهانیان نشان دهیم. این مسابقه می‌تواند یک انقلاب فرهنگی در فوتبال ما باشد. مردم ما فهیم و حسینی هستند و قطعا به خوبی فرهنگ عاشورایی خود را در این مسابقه به رخ جهانیان می‌کشانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *