فغانی:اهدا توپ المپیک نشانه قدردانی تیم داوری از قالیباف است

علیرضا فغانی

به گزارش سایت داوران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی درباره اهدای توپ المپیک به شهردار تهران گفت : قالیباف پس از بازگشت تیم داوری از المپیک ما را مورد لطف و محبت قرار داد بر این اساس ما هم توپ المپیک را به وی اهدا کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد : قالیباف امروز از شهرداری منطقه ۲۰ بازدید داشت و پس از پایان جلسه من و منصوری کمک داور حاضر در المپیک تصمیم گرفتیم توپ این رقابت ها را تقدیم وی کنیم.

فغانی درباره اینکه مسئولان شهرداری از تیم داوری المپیک قدردانی کردند یا خیر بیان کرد: آنها همواره پشتیبان ما بودند و پس از بازگشت از المپیک هم تقدیری به عمل آوردند.

داور بین المللی فوتبال درخصوص حمایت مسئولان فوتبال از تیم داوری المپیک تصریح کرد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده ۱۲ سکه به داور و ۸ سکه به هرکدام از کمک داوران فینال المپیک اهدا شود.

همچنین سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان ما را جز قهرمانان به حساب نیاورد و برنامه ای برای قدردانی از داوران ترتیب نداده است.

فغانی در پایان درباره برنامه اش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار است در یک تورنمنت و دو کلاس داوری شرکت کنیم تا در صورت تائید مسئولان، جزء تیم داوری جام جهانی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *