مهرپیما: حواشی داوری فوتبال خسته ام کرده

بهرام مهر پیما

به گزارش سایت داوران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام مهر پیما در مورد لیست جدید داوران بین المللی کشورمان که توسط دپارتمان داوری اعلام شده است گفت: هم اکنون عازم خارج از کشور هستم زیرا از برخی حرف و حدیث ها و حاشیه های داوری خسته شده ام. در لیست جدید فقط نام محمدرضا فغانی اضافه شده که امیدوارم وی بتواند مانند برادرش موفق شود.
وی افزود: به نظر می رسد امسال داوران مطرح و خوبی نداشته ایم که به لیست اضافه شوند.دوستان در کمیته داوران و دپارتمان داوری حتما براساس فاکتورهایی دست به انتخاب داوران بین المللی زده اند که اگر اینگونه نباشد در مسئولیت خود اهمال کرده اند و در آن صورت حق برخی داوران خوب کشور پایمال شده است.باید دید سیاست کمیته داوران چه بوده است که چنین افرادی را از تمام نقاط کشور گزینش کرده و در لیست الیت قرار داده است.
مهرپیما با اظهار تعجب از قرار نگرفتن نام بابک داوری(کمک داور کشورمان) در لیست بین المللی جدید اظهار کرد: از انتخاب نشدن بابک داوری واقعا متعجب و شوکه شدم،در مورد عدم انتخاب وی که یکی از بهترین کمک داورهای کشورمان بوده و هست باید از مسئولان دپارتمان و کمیته داوران سوال شود.احتمال می دهم چون داوری جوان است و سابقه قضاوت بین المللی نداشته او را از لیست حذف کرده باشند،با این حال باید ببینیم مسئولان درباره این مسئله چه پاسخی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *