واکنش کامرانی‌فر به داور سپاهان-پرسپولیس

حسن کامرانی فر , hasan kamranifar

به گزارش سایت داوران به نقل از ورزش سه، پس از اعلام اسامی داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و انتخاب بیژن حیدری به عنوان قاضی دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس خیلی ها به این مساله اعتراض کردند. حیدری که دیدار نیم فصل دوم پارسال دو تیم را نیز قضاوت کرد، بعد از آن مسابقه مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت. آن زمان سپاهانی ها شدیدا معترض بودند و رسما به کمیته داوران شکایت کردند. در چنین شرایطی حیدری بار دیگر به عنوان قاضی این مسابقه انتخاب شده است.
حسن کامرانی فر، رییس دپارتمان داوری درباره حاشیه های ایجاد شده بعد از انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت پرسپولیس و سپاهان به “ورزش سه” می گوید: من فکر می کنم این یک بازی جدید است و حالا که مدت زیادی از آن مسابقه گذشته، نباید به حاشیه ها دامن بزنیم. پرسپولیس و سپاهان دو تیم بزرگ فوتبال ایران هستند و یک داور بزرگ باید این مسابقه را سوت بزند. حیدری داور بزرگی است که به تازگی به سهمیه الیت اضافه شده است. انشاءالله بدون مشکل این بازی را سوت می زند.
او ادامه می دهد: باشگاه سپاهان هیچ اعتراضی به داور این مسابقه نکرده است. نباید هم به این مسائل اعتراض شود. ما نمی توانیم به خاطر اتفاقات گذشته داوران را برای بازی های تکراری نگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *