غیاثی:گل پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد

رضا غیاثی

به گزارش سایت داوران،رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد.

سید رضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت  علیرضا فغانی در دربی ۸۳ و اعلام آفساید گل پرسپولیس گفت: مهمترین صحنه بازی را رضا سخندان پرچم زد که در دقیقه ۹۲ گل پرسپولیس را به درستی آفساید  اعلام کرد زیرا بعد از یک پرتاب اوت توسط بازیکن پرسپولیس توپ به سمت دروازه زده شد که رحمتی توپ را برگرداند و بازیکن اوکراینی پرسپولیس در موقعیت آفساید بود که توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد. این آفساید کاملا صحیح اعلام شد.

وی افزود: علیرضا فغانی در این مسابقه خوب دوید، خوب در زمین حرکت کرد و تمام خطاها و آوانتاژهایی که اعلام کرد درست بود من به فغانی ارادت دارم اما باید از او یک ایراد هم بگیرم اینکه فغانی بعد از کارت زردی که در نیمه اول به امید ابراهیمی داد این بازیکن خطاهای زیادی را مرتکب شد که تمام خطاها را داور مسابقه گرفت اما کارت زرد دوم را به هافبک استقلال نشان نداد می‌توانست داور ابراهیمی را با کارت زرد دوم از زمین اخراج کند بخصوص بعد از یک ضربه کرنر که ابراهیمی با دست به سینه کامیابی‌نیا ضربه زد. داور خطا را گرفت اما جریمه شخصی ابراهیمی را انجام نداد و آن را به حساب مدیریتش در قضاوت دربی می‌توان گذاشت.

غیاثی تصریح کرد: مربیان و بازیکنان دو تیم به خوبی تصمیمات فغانی را قبول کردند و دیگر مثل  گذشته‌های نه چندان دور شاهد اعتراض‌ها به داوری نبودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *