عسگری: سطح داوری داربی بالاتر از سطح بازی بود

حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران

حسین عسگری، درباره عملکرد علیرضا فغانی و کمک‌هایش در داربی 83 اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوب بود و یکی از قضاوت‌های کم اشتباه داربی رقم خورد. توقع هم همین بود. فغانی با دوندگی و تجربه زیادش زحمت زیادی کشید.

او افزود: فغانی به موقع اخطار داد و هر جا که لازم بود تذکر داد و همین باعث شد که بازی کاملا در اختیارش باشد. تصمیم‌های داور به ضرر هیچ کدام از دو تیم نبود. شاید از منظر دوربین، یکی دو صحنه اشتباه سوت زده شد اما چیزی نبود که قابل بحث باشد. فغانی با کنترل خوبش بازی را اداره کرد و سطح داوری بالاتر از سطح بازی بود.

رییس پیشین دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین گفت: فغانی با تصمیم‌هایش مانع بروز اتفاق‌های ناگوار شد و داوری خوب یعنی همین که از بروز اتفاق‌ها پیشگیری شود. مثلا او در دقیقه 64 آوانتاژ خوبی برای پرسپولیس داد که موقعیت خطرناکی هم ایجاد کرد.

عسگری درباره گل مردود پرسپولیس در لحظات آخر بازی هم گفت: تصمیم داور کاملا صحیح بود چون زمانی که شوت زده شد، مهاجم پرسپولیس در آفساید بود و طبق قانون وقتی توپ برگشتی به او رسید، آفساید است. کمک داور با تمرکز خوبش این تصمیم را گرفت. عملکرد تیم داوری جای هیچ اعتراضی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *