افتخاری دیگر برای داوران ایران

پیمان عرض پیما
از بوگوتا پایتخت کلمبیا خبر رسید که وحید عرض پیما قرار است بازی افتتاحیه جام جهانی فوتسال که بین تیم های پرتغال و کلمبیا برگزار می شود را قضاوت کند.
بدون شک این افتخار بزرگی است که نصیب داوری ایران شده است.این مسابقه ساعت بیست به وقت محلی،حدودا ساعت بامداد یکشنبه به وقت تهران برگزار می شود.اکنون فیفا و البته کل جهان اعتبار داوری ایران را قبول کرده اند.چه اگر این طور نبود پس از قضاوت فغانی در فینال رقابت های المپیک که بین آلمان و برزیل برگزار شد قضاوت درافتتاحیه جام جهانی فوتسال را به داوران ایرانی نمی سپردند.
بدون شک قضاوت در این بازی مهم کم از جام جهانی فوتبال و قضاوت در فینال المپیک ندارد و این افتخار بزرگ دیگری است که بر سینه داوری ایران سنجاق شده است.اعتماد جامعه داوری جهان به داوران فوتبال و فوتسال ایران می تواند راه را برای قضاوت دیگر داوران ایرانی برای قضاوت های مهم جهان باز کند.داوران ایران شایستگی های زیادی دارند و این شایستگی ها را با انتخاب های فیفا به اثبات رسانده اند.
به امید آنکه چندین و چند نفر از داوران چون فغانی و عرض پیما بتوانند با سوت هایی که در مسابقات معتبر جهانی می زنند بر اعتبار ایران و داوری ایران بیافزایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *