جهانبازی: نتوانم برگردم برخی مسائل را می‌گویم

یدالله جهانبازی

او  دراولین تست آمادگی جسمانی که در مردادماه برگزار شد نتوانست جواز حضور و قضاوت در لیگ برتر را به دست بیاورد، در دومین تست با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و چند ماهی از داوری محروم شد. این اتفاق بد در آستانه شروع مجدد بازی‌های لیگ می‌تواند به داوری یدالله جهانبازی پایان دهد.
در ادامه می‌توانید گفتگوی جهانبازی با “ورزش‌سه” در خصوص این حادثه ناخوشایند را بخوانید.

هفت ماه زمان برای بازگشت نیاز دارم
روز شنبه برای انجام تست آمادگی جسمانی به شیراز رفته بودم که در یکی از دوهای 40 متر رباط صلیبی‌ام پاره شد. بعد از این اتفاق MRI گرفتم و فکر می‌کنم به 6، 7 ماه زمان برای بازگشت احتیاج دارم.

اگر زود خوب نشوم خداحافظی می‌کنم
من 1 سال و 6 ماه دیگر زمان دارم تا داوری‌ام به اتمام برسد. این امکان وجود دارد که زودتر وضعیتم بهبود یابد و در این صورت ادامه می‌دهم ولی اگر طول بکشد دیگر به داوری برنمی‌گردم و خداحافظی می‌کنم.

خیلی آماده بودم
نمی خواهم نامی از کسی ببرم ولی سخت گیری بیش از حدی در تست اول من داشتند. من در تست اول از دو آیتم (6 تا 40 متر) و (40 تا75) به غیر از 6 دور انتهایی 75 متر همه را رفتم که مورد قبول واقع نشد. خیلی آماده بودم ول اگر سخت‌گیری زیاد نبود مشکلی برایم ایجاد نمی‌شد.

برخی سخت‌گیری‌ها بالاتر از استاندارد جهانی است
این تست‌ها در حد استاندارد جهانی هستند ولی یک سری سخت‌گیری‌های بیش از حد وجود داشت. به عنوان مثال در استاندارد جهانی داوران در گروه‌های 4 نفره تست می‌دهند که دویدن در تعداد کم‌تر کار را راحت‌تر می‌کند ولی در ایران داوران در گروه‌های 6 نفره تست می‌دهند که این کار را برای داوران سخت‌تر می‌کند.
اگر نتوانم برگردم برخی مسائل را خواهم گفت
فعلا قصد صحبت کردن کردن را ندارم و قصد ندارم اسمی بیاورم ولی اگر نتوانم به داوری برگردم در مصاحبه‌ای از وجود برخی مسائل خواهم گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *