خسروی: ویلیامز داور ایران و ازبک نیست!

علی خسروی

علی خسروی در گفت و گو با ورزش و مردم درباره اعلام کی روش برای قضاوت بنجامین ویلیامز در بازی ازبکستان و ایران اظهار داشت: من انتخاب ویلیامز را تکذیب می کنم. چرا که  هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را اعلام نکرده است.اگر عده ای در استرالیا دیده اند این داور به سفارت ازبکستان رفته، دلیل نمی شود.
او ادامه داد: هیچ وقت AFC، 40 روز قبل از بازی داور را اعلام نمی کند. بنجامین ویلیامز بعد از جام ملتهای آسیا بازی بزرگی را قضاوت نکرده و در یک سال اخیر هم بازی مهمی را در آسیا قضاوت نکرده است. عقل سلیم حکم می کند که به هیچ عنوان ما داور بازی ایران و ازبکستان را بنجامین ویلیامز ندانیم.  اگر یک مقام رسمی یا یک سایت معتبر خارجی بود که این خبر را اعلام می کرد، باید به آن اعتنا می کردیم.
خسروی در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: اصلا فرض می کنیم که بنجامین ویلیامز به عنوان داور انتخاب شده است، هیچ مقامی در فدراسیون یا کارلوس کی روش نمی تواند این داور را تغییر کند. همانطور که برای بازی فردا تراکتورسازی و پرسپولیس که اشکان خورشیدی انتخاب شده، هیچ اعتراضی نمی تواند او  را تغییر دهد.خواهش می کنم که کی روش آرامش بیشتری به تیم ملی بدهد و اگر بحثی هست، به عهده فدراسیون بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *