در مورد ناملایمتی‌های داوری کتاب می‌توان نوشت

یدالله جهانبازی
یدالله جهانبازی در گفت‌وگویی، در خصوص رد شدنش در تست آمادگی جسمانی داوران اظهار داشت: من پیش از اینکه در تست حاضر شوم مصدومیت جزئی داشتم و متاسفانه رباط صلیبی‌ام در تست دیروز پاره شد. تست سنگینی بود و به هر حال این موضوع برای افراد سن بالا مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: عصر امروز باید به دکتر بروم تا وضعیتم مشخص شود ببینم نیاز به جراحی دارد یا خیر. من حداقل 4-5 ماه نمی‌توانم فعالیت داشته باشم و اگر نیاز به جراحی هم داشته باشد این مسئله بیشتر خواهد شد.

داور کشورمان در مورد اینکه در تست پیش فصل هم رد شده بود و برخی داوران در آن تست نسبت به سخت‌گیری تست معترض بودند،‌گفت: در تست اول فصل سخت‌گیری‌هایی وجود داشت که نگذاشتند. در حالی که 34 دور 75 متر را رفته بودم و تنها 6 دور دیگر باقی مانده بود متاسفانه نگذاشتند تستم را ادامه بدهم و گفتند که به بیرون بروم.

جهانبازی در مورد اینکه از مسئولان برگزارکننده تست ناراحت شده، خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی من تمام زندگی‌ام را می‌گذارم تا به نحو احسن بتوانم در کارم موفق باشم و بعضی‌ها اجازه این موضوع را نمی‌دهند آدم دلخور می‌شود. در بار اول اجازه ندادند چند متر پایانی را طی کنم و در بار دوم هم این بلا سرم آمد.

وی ادامه داد: آنقدر در داوری‌ها ناملایمتی صورت می‌گیرد که اگر بخواهیم درد و دل کنیم باید یک کتاب بنویسیم. من هم به هر حال به وقتش در مورد ناملایمتی‌های داوری صحبت خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *