اصفهانیان: امیدوارم تغییرات مثمرثمر باشد

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس یک روزه ناظران لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالیم شاهد حضور شما (ناظران) در این کلاس هستیم. پیشرفت و توسعه داوری منوط به توجه شما ناظران است. ضمن تقدیر و تشکر از حسین عسگری و مسعود عنایت و با توجه به مسئولیت حسن کامرانی‌فر به عنوان رئیس دپارتمان قرار شد سیستم الکترونیکی برای ناظران داوری اجرا شود، به همین منظور این کلاس را امروز (یکشنبه) تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات و سوابق کامرانی‌فر در میادین بین‌المللی و اینکه دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، امیدوارم این تغییرات برای داوران و ناظران مثمر ثمر باشد و گام‌های بزرگی هم در این راه برداشته شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این کلاس این است که ناظران باید همراه تیم داوری باشند. شما وظایف سنگینی را چه قبل از بازی، در حین بازی و پایان مسابقه دارید. درخواستم از شما عزیزان این است که ضمن انجام وظایف خود با کمیته داوران همراه باشید. همچنین از عزیزانی که به عنوان کارشناس داوری در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کنند، خواهش می‌کنم فقط در مسائل داوری کارشناسی کنند و در رابطه با کمیته، دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال اظهار نظر نکنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان ضمن تشکر از رئیس فدراسیون گفت: از فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج تشکر می‌کنم. به دلیل اینکه امسال شاهد رویکرد متفاوتی در مقوله داوری بودیم و با همکاری دپارتمان داوری حرکت‌های مثبتی را پیش از شروع فصل آغاز کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *