اصفهانیان: برای پویایی فوتبال تیم ها و داوران باید در کنار هم حرکت کنند

فریدون اصفهانیان درخصوص صحبت های قاسم حسن زاده – مدیرعامل باشگاه خونه به خونه بابل گفت: در ابتدا باید بگویم کمیته داوران و داوران با هیچ تیمی مشکل شخصی ندارند، به همه آنها احترام می گذاریم و انتظار ما از کادر فنی تیم ها این است اگر نسبت داوری اعتراضی دارند با خود کمیته در ارتباط باشند. شاید این صحبتها بعد از بازی احساسی بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما هنوز فیلم بازی را ندیده‌ایم و آنالیز کاملی نداریم. باید گزارش ناظر داوری به دست ما برسد و سپس درباره قضاوت تیم داوری نظر بدهیم. من فکر نمی‌کنم داوران ما حرفهای رکیک بزنند ولی باید این موضوع بررسی شود. اگر مشکلی چه از طرف مربی، چه از طرف بازیکن و چه از طرف داور باشد قطعا فدراسیون و کمیته انضباطی با آن برخورد خواهد کرد.
رئیس کمیته داوران در پایان تاکید کرد:  تیمهایی که به عملکرد داوران انتقاد دارند، باید از راه قانونی وارد شوند. اگر از همین الان بخواهند از داوری با این حجم وسیع انتقاد کنند، قطعا به مشکل می‌خوریم. درخواست من از باشگاهها این است که برای پویایی فوتبال و توسعه داوری باید در کنار هم و با هم حرکت کنیم. اصفهانیان رئیس کمیته داوران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *