مرسی آقای تـرکـی

محسن ترکی

محسن ترکی” در پرگل‌ترین داربی سال‌های اخیر قضاوت کم‌نقصی ارائه داد. او در این بازی پرحادثه، کمترین میزان انتقاد را از نحوه داوری خود دریافت کرده است.

به گزارش وب سایت نود، ترکی که برای هفتمین بار دیدار دو تیم را قضاوت میکرد و از این حیث، داوری با تجربه محسوب می‌شد، در روزی که ۶ گل میان دو تیم رد و بدل شد به خوبی توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و با سوت‌های به موقع و قضاوت کم نقص، به زیباتر شدن دیدار دو تیم کمک کند.

پس از پایان بازی، حتی سرمربیان دو تیم نیز قضاوت ترکی را در این دیدار بسیار حساس و پربرخورد از لحاظ فوتبالی را موفق دانستند تا او نمره قبولی از این دیدار بگیرد. امروز نیز فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت محسن ترکی در بازی روز گذشته (جمعه)، اظهار داشت: با توجه به این که محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشت، به همراه سعید علی نژادیان و محمدرضا منصوری به خوبی از عهده قضاوت بازی در آمد.

وی ادامه داد: البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی تیم داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می‌دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت.

رییس کمیته داوران افزود: البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت به طوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همین‌ طور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه‌ای را به وجود آورده بودند.

اصفهانیان در پایان گفت: با توجه به این که این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و مثل همیشه شرایط خاص خودش را داشت، تیم داوری در دیدار روز گذشته کاملا مسلط بر بازی بود و این عملکرد نشان از تجربه و آمادگی بالای داوران بود. امیدوارم شاهد حمایت بیشتر از داوری کشورمان باشیم.

یک پاسخ

  1. ضمن خسته نباشید به تیم داوری شهراورد تهران بخصوص اقای ترکی که داوری این بازی را مثل سایر بازیها با ارامش و اطمینان قضاوت نمودند باید بیاد داشته باشیم داوران کشورمان قابلیت و توانایی بالایی دارند و فدراسیون باید مواظب سونامی خداحافظیشان باشد وتا دوباره سرمایه های داوری کشورمان از دستمان نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *