قضاوت خوبی را از تیم داوری در دربی 82 شاهد بودیم

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان درباره قضاوت محسن ترکی در بازی روز گذشته اظهار داشت: با توجه به اینکه محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشته، به همراه سعید علی‌نژادیان و محمدرضا منصوری به خوبی از عهده قضاوت بازی درآمد.

وی ادامه داد: البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی تیم داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می‌دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تائید همه قرار گرفت.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت به طوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همین‌طور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه‌ای را به وجود آورده بودند.

اصفهانیان در پایان گفت: با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و مثل همیشه شرایط خاص خودش را داشت، تیم داوری در دیدار روز گذشته کاملا مسلط بر بازی بود و این عملکرد نشان از تجربه و آمادگی بالای داوران است. امیدوارم شاهد حمایت بیشتری از داوری کشورمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *