دزفولی: ترکی یک مقدار مصلحت اندیش قضاوت کرد

هادی دزفولی

کارشناس داوری فوتبال گفت: ترکی یک مقدار مصلحت اندیش قضاوت کرد و شاید این قضاوت یک مقدار برای او حواشی به وجود بیاورد.

هشتاد و دومین دیدار استقلال و پرسپولیس در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که شاگردان برانکو نتیجه ۴ بر ۲ استقلال تهران را شکست دادند. هادی دزفولی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: این طور حس می‌کنم که هیچ کسی نتیجه دیدار امروز را به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد به این صورت تمام شود. در کل بازی بسیار جذاب و تماشاگر پسندی بود اما به نظرم در تصمیمات داوری اشتباهاتی وجود داشت.

وی در ادامه افزود: ترکی امروز هفتمین قضاوت خود را در دربی داشت. یک مقدار جمع شدن بازیکنان دور او در زمان تصمیم گیری خوب نبود و نباید داور در چنین مواقعی اجازه دهد بازیکنان دور او کنفرانس برگزار کنند.

دزفولی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ترکی از سه تا چهار خطای مسلم در طی بازی گذشت. اواخر بازی اخطار به طارمی و بازیکنان استقلال بی جهت بود و من در پنالتی که برای استقلال گرفته شد پنالتی ندیدم و به نظرم آن پنالتی درست نبود. البته روی هم رفته بازی خوبی بود و او می‌توانست بهتر قضاوت کند.

کارشناس داوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ترکی یک مقدار مصلحت اندیش قضاوت کرد و شاید این قضاوت یک مقدار برای او حواشی به وجود بیاورد. این بازی به هر حال خیلی حساس بود و برای هر داوری می‌تواند حواشی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *