نصیرزاده: نمره داوری ترکی 20 است

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری

هوشنگ نصیرزاده که این بازی را یکی از کم نقص ترین رفتارهای تیم داوری در لیگ امسال می دانست نکات داوری را به تفکیک اینگونه تشریح کرد:

پنالتی پرسپولیس صحیح بود
در نیمه نخست یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که کاملا صحیح بود و به خاطر خطای عمد عمران زاده روی بازیکن پرسپولیس یعنی محسن بنگر گرفته شد.

گل طارمی صحیح بود
وی ادامه داد: خیلی ها اعتقاد دارند گل اول طارمی در موقعیت آفساید بود اما گل نخست طارمی در موقعیت کاملا سالم به ثمر رسید و به هیچ عنوان بحث آفساید صحیح نیست در این صحنه کمک داور عالی تشخیص داد پنالتی نبوده است.

توپ پرسپولیس از خط رد نشد
یکی از ادعاهای داوری 2 تیم این بود که ضربه پنالتی طارمی از خط دروازه رد شده اماکارشناس داوری فوتبال ایران،گفت: پنالتی پرسپولیس به هیچ عنوان از خط دروازه استقلال عبور نکرد و داور به درستی این صحنه را گل اعلام نکرد.

گل چهارم هم صحیح بود
نصیرزاده تصریح کرد: گل چهارم پرسپولیس از لحظه فرار بنگر تا به ثمر رسیدن گل کاملا صحیح بود زیرا بنگر در زمین خودشان فرار کرد و لحظه پاس طارمی نیز بازیکن زننده گل به هیچ عنوان در آفساید نبود.

پنالتی استقلال هم درست بود
وی درخصوص پنالتی اعلام شده به سود استقلال، گفت: در صحنه پنالتی استقلال نیز بازیکن پرسپولیس یعنی محسن مسلمان با زانوی خود به پای بازیکن استقلال یعنی میلاد قخرالدینی ضربه زد و به درستی پنالتی اعلام شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ترکی در این بازی نمره عالی گرفت زیرا بسیار منطقی عالی سوت زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *