اختلاف و تشددی در جامعه داوری اردبیل وجود ندارد

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در واکنش به برخی ادعاها درباره وجود اختلاف و تشدد در جامعه داوری اردبیل، اظهار کرد: نه تنها اختلافی در جامعه داوری استان اردبیل وجود ندارد بلکه با وحدت نظر جامعه داوری استان اردبیل اعم از بانوان و آقایان در کنار هم تلاش می‌کنند تا بهترین قضاوت‌ها را در مسابقات کشوری و استانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما در سفری که به استان اردبیل داشتیم ضرورت تعیین تکلیف ریاست هیأت فوتبال شهرستان اردبیل را که موجب برخی ناهماهنگی‌ها شده بود،‌ خواستار شدیم تا هر چه سریع‌تر رئیس هیأت شهرستان مشخص و داوران در دریافت ابلاغ خود دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیته داوران مسابقات فدراسیون فوتبال افزود: ما در سفرهایی که به استان‌ها انجام می‌دهیم با همراهی خود داوران تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در بهترین شرایط داوران بدون مانع و مشکل خاص قضاوت‌هایشان را انجام دهند اما عده‌ای قصد دارند به اشکال مختلف به این فضای آرام و کم‌تنش فوتبال اردبیل به ویژه فعالیت داوران طعم اختلاف و دو دستگی را بیفزایند که قطعاً خود آنها عامل برخی دو دستگی‌ها هستند.

اصفهانیان ادامه داد: در نشستی که با تعدادی از داوران فعال استان داشتیم درددل‌ها و برخی از مشکلات آنها را که ناشی از برخی ناهماهنگی‌هاست، فهمیدیم و قرار شد به سرعت با انتخاب رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل، با نظر نهایی رئیس هیأت فوتبال استان در مورد ابلاغ و برخی از مشکلات داوران فوتبال و فوتسال نارسایی‌های جزئی برطرف شود.

وی بیان کرد: تا زمانی که هیأت فوتبال شهرستان رئیس خود را بشناسد تمام فعالیت‌های داوران زیر نظر هیأت فوتبال استان و رئیس کمیته داوران انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *