عسگری: داور پنالتی سپاهان مقابل استقلال را نگرفت

حسین عسگری

کارشناس داوری فوتبال گفت خطای بازیکن استقلال در محوطه جریمه مقابل سپاهان اعلام نشد.

حسین عسگری کارشناس داوری با حضور در برنامه شب های فوتبالی درباره داوری مسابقه استقلال و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: در صحنه ای که میثم مجیدی با آرنج به صورت بازیکن سپاهان ضربه زد باید با کارت زرد داور جریمه می شد و حتی اگر شدت ضربه بیشتر بود می توانست کارت قرمز بگیرد. نکته جالب این جاست که سخندان کمک داور بازی با دست به داور اشاره می کند کارت بدهد اما حق وردی از این کار امتناع کرد.

وی ادامه داد: در صحنه بعدی در محوطه جریمه بازیکن استقلال پایش را بیش از حد بالا آورد که خطاست و اگر به بازیکن سپاهان برخورد کرده باشد پنالتی است در غیر این صورت یک ضربه آزاد غیرمستقیم در محوطه جریمه اعلام می شود.

عسگری درباره مسابقه پرسپولیس و ملوان گفت: دو پنالتی اعلام شده توسط کرمانشاهی برای دو تیم صحیح بود و بازیکنان در محوطه جریمه بی احتیاطی کردند.

وی ادامه داد: در صحنه ای که کمال کامیابی نیا به مازیار زارع برخورد کرد یک بازیکن ملوان از پشت او را هل داد و مسیرش را منحرف کرد و کامیابی نیا اصلا در حال حرکت به سمت زارع نبود که به همین خاطر به او برخورد کرد و خطا شد. به همین دلیل در این صحنه کارت زرد برای کامیابی نیا کافی بود.

این کارشناس داوری درباره خطای عجیبی که در دقیقه 45 از پرسپولیس در موقعیت گل گرفته شده و موجب اعتراض شدید کادرفنی پرسپولیس شد گفت: در این صحنه خطایی از مهاجم هندوراسی پرسپولیس دیده نشد و مشخص نیست کمک داور چه خطایی گرفت و در چنین صحنه هایی بهتر است کمک داوران ورود نکنند و تصمیم را به خود داور واگذار کنند.

عسگری درباره اعتراض شدید زارع و بازیکنان ملوان به شادی بازیکنان پرسپولیس گفت: شادی بازیکنان چیز غیرعادی نیست و تا وقتی حالت غیرورزشی پیدا نکند مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *