خسروی:داور مواظب خنده هایش باشد

علی خسروی

علی خسروی درباره خطای دروازه بان ملوان بر روی جری بنگستون اظهارداشت: دقیقه 53 داخل محوطه جریمه پای بنگستون با دروازه بان برخورد داشت اما یک خطای معمولی بود چرا بنگر آمد و همان کارهای بازی با تراکتورسازی را انجام داد؟چرا جنجال و دعوا شد؟خیلی از کشورها کارهای ما را انجام نمی دهند به هر حال فوتبال است و برخورد دارد،پینگ پنگ که نیست.

وی درباره شوت آبشک به سوی مسلمان تاکید کرد:در کنار خطر زمانی که توپ در جریان بود توپ را به سمت مسلمان شوت کرد و مشخص بود که می خواهد با توپ بازیکن حریف را بزند. احمدزاده باید آبشک را توجیه کند زیرا خیلی از داوران به خاطر چنین کارهایی کارت قرمز نشان می دهند.

کارشناس داروی فوتبال ایران تصریح کرد:محمد راهی، کمک داور خوزستانی خیلی خوب در این بازی کار کرد زیرا مهم ترین بازی او به شمار می آید که پخش زنده است. خوب پرچم داد و خطا گرفت.

خسروی درباره پرتاب سنگ توسط هواداران ملوان گفت:پرتاب سنگ از طرف هواداران تیفوسی ملوان خطرناک بود و باید داور بازی را متوقف می کرد زیرا امکان داشت به سر بازیکنان برخورد کند.

وی درباره رفتار کرمانشاهی با بازیکن ملوان اذعان داشت:دقیقه 79 زمانی که روی بازیکن ملوان خطا شد رضا کرمانشاهی خطا را خوب گرفت اما به سمت او رفت دست او را گرفت و با حالتی خندان او را هدایت کرد.خوب است که داور در زمین خوش رو باشد اما خندیدن بیش از اندازه می تواند بازیکن را به این باور برساند که داور از گرفتن خطای وی خوشحال است. حتی خندیدن داوران هم باید کاریزما داشته باشد.

کارشناس داوری فوتبال ایران افزود:نیمه دوم بازی دو تیم محله برو بیا شد و شاهد صحنه های خاصی به جز اعتراض بازیکنان به یکدیگر و به داور نبودیم.در سال 79 پاس با استقلال بازی داشت و هفته بعد دربی بود تا من به زمین آدم هوادران گفتند خسروی یادت باشه مهدی(هاشمی نسب) باید باشه! من هم چند بار به سراغ هاشمی نسب رفتم اما منصور خان او را تعویض کرد و هفته بعد مهدی هاشمی نسب آن گل تاریخی را به عابد زاده زد. این خاطره جالبی بود که در هفته پیش از دربی و با دیدن بازی پرسپولیس یادم آمد.

خسروی درپایان گفت:رضا کرمانشاهی با این قضاوت خود را کاندیدای قضاوت در داربی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *