هدف ما در فصل پیش رو، عملکرد کم‌نقص داوری است.

اصفهانیان رئیس کمیته داوران ایران

رئیس کمیته داوران در مراسم افتتاحیه کلاس داوری فوتبال ساحلی برای دقایقی از اهداف این کمیته برای فصل آینده لیگ برتر ساحلی صحبت کرد.

فریدون اصفهانیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در ابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: از طرف خودم و اعضای کمیته داوران حاضر در این جمع به شما خیر مقدم می‌گویم. این کلاس پنج روزه در دو بخش عملی و تئوری برگزار می‌شود. امیدوارم ثمره این دوره را در قضاوت‌های بی‌نقص شما در فصل پیش رو شاهد باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های توجیهی و آموزشی پیش از شروع فصل مسابقات به داوران کمک می‌کند تا آنها در طول فصل کمترین اشتباهات را داشته باشند. بن‌شعبان، مدرس این کلاس از بهترین مدرسان داوری در سطح اروپا و جهان و در بحث آموزش بسیار سرآمد است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بدون شک برگزاری این دوره تأثیر مثبتی در ادامه روند داوری‌های لیگ خواهد داشت. وی از فرانسه برای آموزش این دوره به تهران آمده است. امیدوارم در این مدت نهایت استفاده را از حضور او در این کلاس ببریم و این دوره بتواند نقطه عطفی در فوتبال ساحلی کشورمان باشد.

اصفهانیان در پایان گفت: کمیته و دپارتمان داوری همه تلاش خود را برای رفع مشکلات داوری انجام خواهد داد و امیدوارم فصل پیش رو، عملکرد داوری بسیار بهتر از دوره‌های گذشته باشد. هدف ما در فصل پیش رو، عملکرد کم‌نقص داوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *