سهرابی نامزد عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شد

علیرضا سهرابی

علیرضا سهرابی داور بین المللی فوتسال در خصوص حضورش به عنوان کاندیدای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال من ۲۰ سال در عرصه قضاوت هستم و ۱۱ سال دوره بین‌المللی را سپری کرده‌ام امسال هم تصمیم گرفتم که خود را در عرصه داوری بازنشست کنم دیگر نمی‌خواهم قضاوتی داشته باشم با توجه به تجاربی که داشتم تصمیم گرفتم که به هیات رئیسه بیایم. داوران دیگر هم مرا تشویق کردند که این کار را انجام بدهم.
وی در مورد سوابقش خاطرنشان کرد: من از ۱۵ سالگی فوتبال بازی کردم و در تیم‌های مشهدی توانستم رتبه‌های استانی هم کسب کنم اما به خاطر اینکه رباط صلیبی‌ام پاره شد از سن ۲۵ سالگی به سمت داوری آمدم. ۶ سال در فوتبال قضاوت کردم و هم اکنون هم ۱۱ سال است که در فوتسال داوری می‌کنم.
داور بین المللی فوتسال یادآور شد: دو جام جهانی را سوت زدم و در جام کنفدراسیون‌ها نیز قضاوت کردم تنها داوری هستم که در سمینار اروپا شرکت کردم و در فینال جام باشگاه‌های آسیا هم سوت زدم از لحاظ مدیریتی هم مهندس آب هستم که ۲۰ سال سابقه کار دارم و دو شرکت دارم که مدیرعامل آن هستم. هم اکنون هم احساس کردم که می‌توانم در هیات رئیسه به فوتسال و فوتبال کمک کنم.
سهرابی یادآور شد: در فیفا ارتباطات خوبی دارم و در AFC هم با افرادی در ارتباط هستم ۱۵ سال پیش زمان منوچهر نظری در کمیته داوران به خاطر تسلطی که به کامپیوتر و زبان انگلیسی داشتم برای مدرنیته شدن داوری کمک کردم و هم اکنون هم فکر می‌کنم با توجه به تجربه‌ام بتوانم در هیات رئیسه موثر باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *