گفته های داور بین‌المللی فوتبال درباره از دست دادن سوت فینال!

وحید عرض پیما داور فوتسال

عرض پیما اظهار کرد:تنها داور ایرانی حاضر در جام ملت های 2016 آسیا بودم و بسیار خوشحال هستم که توانستم از اعتبار داوری فوتسال کشورمان دفاع کنم و قضاوت های خوبی در این دوره از رقابت ها داشته باشم.

وی در ادامه افزود: در مجموع 10 قضاوت در این مسابقات به من سپرده شد که مهمترین آن بازی حذفی تیم ملی ژاپن مقابل قرقیزستان بود و با توجه به صعود تیم ملی کشورمان به جمع 4 تیم قضاوت دیگری به من سپرده نشد.

عرض پیما در خصوص از دست دادن سوت فینال مسابقات با فینالیست شدن تیم ملی کشورمان هم خاطر نشان کرد: آرزوی قلبی من فینالیست شدن تیم ملی فوتسال ایران بود، آنرا به قضاوت خودم در فینال ترجیح می دادم اگر چه در صورت صعود نکردن تیم ملی فوتسال به فینال، شانس بیشتری برای زدن سوت فینال داشتم.

داور بین‌المللی فوتسال در خصوص سطح فنی این دوره از جام ملتها اضافه کرد:سطح مسابقات نسبت به دوره‌های قبل رشد زیادی داشت و شاهد حذف مدعیان سنتی در این دوره از رقابت‌ها بودیم و کیفیت بالای قضاوت داوران هم کمک زیادی به زیباتر شدن بازی‌ها کرده بود.

وی در پایان درباره داوری لیگ برتر فوتسال هم گفت: داوری لیگ برتر که با قهرمانی آن نیز مشخص شد باید از باشگاه‌ها سوال کرد و اینکه داوری فوتبال در ایران هم سطح کیفیت فنی تیم های لیگ برتری است یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *