قهرمانی: تصمیمم را برای خداحافظی از داوری تغییر نمی‌دهم

محسن قهرمانی داور دربی 76

داور بازنشسته فوتبال ایران گفت: دربی مشهد و دیدار دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان، عیار فوتبال خراسان را نشان خواهد داد.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص دیدار دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان مقابل یکدیگر خاطرنشان کرد: تیم‌های مشهدی در لیگ برتر برای بقا نیاز به امتیاز دارند، خوشبختانه پس از تعطیلات دو تیم شرایط خوبی پیدا کرده‌اند اما در بازی‌های آینده دیدار‌های سخت و نفس گیری منتظر آن‌ها خواهد بود.

قهرمانی ادامه داد: دربی مشهد و دیدار دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان، عیار فوتبال خراسان را نشان خواهد داد امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و شاهد حواشی بیهوده و ضربه زننده به فوتبال استان خودمان نباشیم.

داور بازنشسته فوتبال در خصوص جدایی و استعفای کی‌روش از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: اگر کی‌روش به فوتبال ایران نمی‌آمد ما شاهد رفتن به جام جهانی و ارتقا‌ء رتبه ایران در جهان و آسیا نبودیم. به عبارتی می‌توان گفت کی‌روش برای فوتبال ایران افتخار و آبرو به ارمغان آورد.

وی افزود: بازیکنانی مانند رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، بابک جهانبخش و بسیاری دیگر از ستاره‌های تیم ملی فوتبال کشورمان نتیجه نظارت و و توجه مربی‌ای مانند کی‌روش بودند که با دقت و توجه تیمی خوب و مدیریت تیم ملی در مسابقات مختلف، نمایش موفقی داشتند.

قهرمانی همچنین درخصوص صحبت‌های اخیر خود درباره احتمال تغییر نظرش مبنی بر بازگشت به داوری پس از انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی از زبان من مطرح نشده، تصمیم خود را گرفتم و دیگر نمی‌خواهم به داوری بازگردم اما در مسائل مدیریت ورزش و کارشناسی فعالیت خود را ادامه دهم.

داور بازنشسته فوتبال ایران ادامه داد: گاهی اوقات در مراسم‌ مختلف مردم از من خواسته‌اند به فوتبال و داوری بازگردم، شاید روزی به خاطر مردم تصمیمم را عوض کنم اما تصمیم من به انتخابات فدراسیون و تغییر مدیریت ارتباطی ندارد، بلکه فقط به خاطر درخواست مردم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *