خداحافظی غریبانه علیرضا کناری

علیرضا کناری

علیرضا کناری کمک داور لیگ برتر کشور هم بدور از حاشیه از دنیای داوری خداحافظی کرد. وی با ارسال تصویری از آخرین قضاوتش متن را زیر نوشت:

“بعد از سالها بلاخره من هم تصمیم گرفتم در یک بازی رسمی از دنیای قضاوت خداحافظی کنم. چه بهتر از بازی حساس دو تیم بندرعباسی و اون هم نونهالان عزیز شهرم …. شهرداری بندرعباس و الومینیوم هرمزگان …. واقعا حس عجیبی داشتم با قضاوت برای نونهالانی که اولین بازیهامو از شروع داوری با نونهالان اغاز کردم و در نهایت هم با قضاوت این دربی نونهالان عزیز پایان داوری ام رو رویایی کردم … ان شاا … روزی شاهد حضور این عزیزان نونهال در سطح بالای فوتبال کشور و اسیا باشم. البته از همکاری دوستان گلم که در امر قضاوت مرا یاری دادند سپاسگذارم.. اقایان مجتبی بینایی …امیرارسلان عدالت و هادی رییسی عزیز … و اینگونه … خداحافظ ای خاطرات سالها قضاوت … خداحافظ ای مستطیل سبز …. خداحافظ … ”

علیرضا کناری داور درجه ملی فوتبال هرمزگان که سابقه قضاوت مسابقات مهم استانی و کشوری را در کارنامه دارد، پس از ۱۳ سال فعالیت در این عرصه و با وجود اینکه هنوز به سن بازنشستگی نرسیده با قراردادن پستی در صفحه اینستاگرامش تصمیم به خداحافظی از دنیای قضاوت گرفت.

یک پاسخ

  1. کمک داور خوبی بود موفق باشی داداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *