عنایت: از بین ابوالفضلی و منصوری یکی به این گروه داوری ایرانی اضافه خواهد شد

مسعود عنایت رئیس کمیته داورانرئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: دو سه سال است که داوران ایرانی هم برای قضاوت به کشور عربستان نمی‌روند.

 به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از  خبرگزاری فارس  مسعود عنایت در مورد انتخاب فغانی و رضا سخندان برای قضاوت در مقدماتی المپیک در کشور قطر و اینکه چقدر این انتخاب به فغانی برای قضاوت در جام جهانی کمک می‌کند، گفت: با توجه به اینکه کوپل (گروه) داوری ایرانی باید برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شوند حضور فغانی و سخندان را می‌توان تقریبا قطعی دانست اما از بین ابوالفضلی و منصوری یکی به این گروه داوری ایرانی اضافه خواهد شد که در یکی دو سال مانده به جام جهانی، فیفا به تناوب از این دو استفاده می‌کند و در نهایت یکی را به عنوان کمک دوم فغانی انتخاب خواهد کرد.

رئیس دپارتمان داوری در مورد اینکه فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده اجازه قضاوت به داوران این کشور در ایران و برای تیم‌های ایرانی را نمی‌دهد گفت: در مورد مسائل حقوقی و بین‌المللی من نمی‌توانم اظهارنظری کنم اما آنچه مسلم است اینکه AFC دو سه سال است که از داوران ایرانی هم برای قضاوت در کشور عربستان استفاده نمی‌کند و به نوعی برخی حساسیت‌ها را لحاظ کرده است.

عنایت در مورد برگزاری کلاس آموزشی داوری در نیم فصل گفت: این کلاس روز 24 دی ماه آغاز می‌شود و مدرس آن اسماعیل صفیری از اصفهان است و مدیر کلاس هم فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران خواهد بود.

وی در مورد انتخاب کمک داور برتر نیم فصل اول لیگ گفت: رضا سخندان به عنوان کمک داور برتر نیم فصل اول لیگ انتخاب شده که اکنون در قطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *