خون تازه به رگ های داوری لیگ برتر

یاسر همرنگاز هفته سیزدهم لیگ برتر، دو داور جدید به مجموعه داوران حاضر در لیگ برتر اضافه می شوند، یاسر همرنگ و روح اله شریفی از این هفته برای اولین بار در لیگ برتر سوت می زنند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از “ورزش سه”، پس از مسائل و مشکلاتی که در جامعه داوری ایران در لیگ برتر پانزدهم به وجود آمد کمیته داوران و دپارتمان داوری، گویا تصمیم را برآن داشته اند تا از داوران جدید در چرخه داوری لیگ برتر استفاده کنند تا با توجه به نیروی جوانی آنها از اشتباهات عجیب داوری که این روزها یقه فوتبال ایران را گرفته است کم کند، به همین منظور در هفته سیزدهم لیگ برتر دو داور برای اولین بار و یک داور نیز برای دومین بار در لیگ برتر سوت خواهند زد.

روح الله شریفی

یاسر همرنگ داور جوان تهرانی این هفته بازی تیم های راه آهن و استقلال خوزستان و روح اله شریفی، داور یاسوجی فوتبال ایران نیز بازی تیم های ذوب آهن و پدیده را سوت خواهد زد، رضا مهدوی، داور کرمانی فوتبال نیز که برای دومین بار در لیگ برتر به میدان می رود قضاوت بازی تیم های سیاه جامگان و صبا را برعهده دارد.

کته جالب در مورد این داوران اینکه یاسر همرنگ به تازگی ازدواج کرده و همسر ایشان نیز خانم گلاره ناظمی از داوران بین المللی فوتسال بانوان است و روح اله شریفی داماد خداداد افشاریان، کارشناس داوری فوتبال ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *