امکانات افتضاح برای کلاسی که فیفا پول ان را پرداخته است

کارت قرمزکلاس توجیهی داوری با بدترین امکانات موجود در حال برگزاری است. از اتاق های 10 نفره تا یک عدد نارنگی که بعد از شام به داورها داده می شود!

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از سایت ” ورزش سه ” معلوم نیست در کمیته دواران چه می گذرد. از یک طرف اشتباه های داوری و حالا از طرف دیگر امکانات محدود در کلاس توجیهی. 30 داور ایرانی همراه با 5 ناظر از امروز در کلاش توجیهی داوری شرکت کرده اند. کلاسی که در کمپ تیمهای ملی برگزار می شود و دوران باید در اتاق های 10 نفره شب و روز را سپری کنند.

طبق قوانین بین المللی، در کلاش های داوری باید برای هر دو نفر داور یک اتاق در نظر گرفته شود و امکانات مناسب نیز در اختیارشان قرار بگیرد. در این کلاس توجیهی اما خبری از این امکانات نیست.

برخلاف گذشته که برای داورها در هتل آکادمی اتاق می گرفتند، این بار در همان کمپ تیمهای ملی خوابگاهی برایشان در نظر گرفته اند که نزدیک اتوبان است. در این خوابگاه 4 اتاق وجود دارد که برای 35 نفر در نظر گرفته شده. امکانات خورد و خوراک هم مناسب نیست. نکته جالبش یک عدد نارنگی است که بعد از شام دیشب به داورهای شهرستانی داده شد تا انرژی بگیرند و خود را برای کلاس امروز آماده کنند. باز هم جالبتر اینکه اجازه برخورد داورها با ناظران داده نمی شود تا مبادا صدای اعتراض از کمبود امکانات به گوش خارجی ها برسد. اینها اتفاق های جالبی است که در کلاس توجیهی داورها رخ داده. آن هم تنها پس از گذشت حدود یک روز از آغاز این کلاس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *