اسدی: توصیه من به شما داوران در زمان کنونی مراقبت از تمرکز و شرایط روحی خود است

علیرضا اسدی دبیر کلدبیرکل فدراسیون در جمع 30 داور و کمک داور لیگ برتر فوتبال کشور تاکید کرد: همانند گذشته در کنارتان هستم.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دکتر علیرضا اسدی در جمع داوران شرکت کننده در کلاس داوری فیفا گفت: به هر حال همه می دانیم که در چند هفته اخیر اشتباهات داوری رخ داده و بروز مکرر و سهوی اشتباهات در بازی های تیم محبوب پرسپولیس باعث ایجاد هجمه ها علیه داوری شده است.

وی ادامه داد: اشتباهات پیش آمده را قبول داریم اما اینکه هجمه ها را به این سطح رسانده اند روش درستی برای اصلاح شرایط داوری نیست. توصیه من به شما داوران در زمان کنونی، مراقبت از تمرکز و شرایط روحی خود است، چراکه فوتبال و بخصوص داوری کشور در شرایط سختی قرار گرفته است و شاهد این هستیم که با یک اشتباه، با آبروی داور و بطورکلی داوری کشور بازی می شود.

دبیرکل فدراسیون در پایان افزود: دلیل حضورم در این کلاس اعلام این موضوع است که همانند گذشته در کنارتان هستم و باید با وحدت و حمایت از یکدیگر فشارهای به وجود آمده را کم کنید. معتقدم در کشور داوران بسیار خوبی داریم که در صورت عملی شدن حمایت ها و تمرکز بیشتر روی قضاوت ها می توانند شرایط به وجود آمده را تعدیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *