تقدیر کمیته داوران از سعید ال وردی در نیم فصل

فریدون اصفهانیانرییس کمیته داوران در خصوص اقدام کمک داور دیدار بازی خونه به خونه بابل و نفت آبادان و نجات جان بازیکن تیم نفت آبادان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، فریدون اصفهانیان گفت: در دیدار روز گذشته تیم های خونه به خونه بابل و نفت آبادان از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور یکی از بازیکنان تیم نفت آبادان پس از برخورد با بازیکن خونه به خونه از حال رفت و روی زمین افتاد بطوری که وضعیت وخیمی پیدا می کند.

وی ادامه داد: در این میان با توجه به اینکه بازیکن مصدوم وضعیت بسیار نامناسبی داشت و فک وی قفل کرده بود، سعید آل وردی -کمک داور این دیدار به دلیل آشنایی با مسائل کمک پزشکی، پیش از حضور پزشکان توانست این بازیکن را از خفگی ناشی از برگشتن زبانش به داخل حلق نجات دهد.

رییس کمیته داوران افزود: متاسفانه زمانی که داوران ما همانند دیگر داوران دنیای فوتبال اشتباهاتی در قضاوت خود دارند مورد هجمه زیادی قرار می گیرند، اما مواردی مانند اتفاق روز گذشته که نشانگر تلاش همه جانبه داوران در انجام بازی خوب است کمتر رسانه ای می شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل در نظر داریم در نیم فصل مسابقات از سعید آل وردی تجلیل ویژه ای کنیم، چراکه وی ضمن نجات جان یک بازیکن، بار دیگر حسن نیت، سطح بالای تحصیلی و فنی داوران کشورمان را ثابت کرد.

اصفهانیان در پایان تاکید کرد: از جامعه فوتبال درخواست دارم که همواره از داوران کشورمان حمایت کنند و وحدت بین اعضای جامعه فوتبال مانند کادرفنی، بازیکنان و داوران را بیش از پیش تقویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *