نصیرزاده: هیچ شبهه‌‌ای در گل پرسپولیس وجود ندارد

هوشنگ نصیرزاده

کارشناس داوری با بیان اینکه گل پرسپولیس به استقلال بدون شبهه بوده است، گفت: حتی بعد از گل تساوی، ۳۰ ثانیه دیگر از زمان بازی باقی مانده بود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده درباره اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت محسن ترکی و گرفتن زمان‌های زیاد تلف شده اظهار کرد: نیمه دوم ۴ دقیقه زمان اضافه داشت ولی مهدی رحمتی یک دقیقه و ۳۰ ثانیه روی زمین افتاد که این زمان به وقت‌های تلف شده اضافه می‌شود. در واقع ما در زمان‌های اضافه، زمان تلف شده داریم.

وی افزود: با این حال پرسپولیس در ثانیه سوم دقیقه ۹۵ گل تساوی را به ثمر رساند و برای همین باز هم ۳۰ ثانیه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود. هیچ شبهه‌‌ای در گل پرسپولیس وجود ندارد. اگرچه گل میلی‌متری بود ولی کاملا سالم است.

کارشناس داوری درباره نحوه قضاوت محسن ترکی هم گفت: ترکی در مجموع داور پر کارتی است ولی در دربی سعی کرد زیاد اخطار ندهد و کارتهایی هم که در بازی استقلال و پرسپولیس نشان داد، اجباری بود. ترکی همچنین به موقع آوانتاژ می‌داد. با توجه به بارندگی و لغزندگی زمین، ترکی به خوبی تشخیص می‌داد که زمین خوردن بازیکنان ناشی از لغزندگی بود یا خطا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *