میرزابیگی: عملکرد تیم داوری دربی شاهکار بود

جعفری ابهری ترکی شیرازی فنایی طاهریان میرزابیگی سخندام ابوالفضلی حیدری ایلدرومناظر داوری دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: گل پرسپولیس کاملا قانونی و در وقت‌های محاسبه‌شده درست اضافه به ثمر رسید.

 به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس،ابراهیم میرزابیگی در مورد نحوه قضاوت محسن ترکی و کمک هایش در دربی 81 پایتخت گفت:تیم داوری عملکرد فوق العاده خوبی داشت. محسن ترکی از تجربیات خود در امر داوری به خوبی استفاده کرد و توانست در این بازی سخت قضاوت قابل قبول و خوبی داشته باشد. داوری در این مسابقه هیچ مشکل خاصی نداشت.
ناظر داوری دربی 81 در مورد وقت های تلف شده که مورد اعتراض استقلال بود،گفت: ترکی به درستی 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. در زمان های تلف شده هم یک دقیقه و 30 ثانیه مهدی رحمتی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و یک خطا هم به سود پرسپولیس اعلام شد که در آن زمان هم حدود یک دقیقه وقت تلف شد. بنابراین ترکی وقت مسابقه را به خوبی محاسبه کرد و گل پرسپولیس در وقت های تلف شده قانونی به ثمر رسید. حتی ترکی می توانست یک دقیقه دیگر هم وقت تلف شده اعلام کند و بعد از گل هم می توانست یک دقیقه دیگر هم بازی را ادامه بدهد.
میرزابیگی با تقدیر از عملکرد خوب کمک داوران دربی گفت: سخندان و ابوالفضلی به خوبی در این بازی پرچم زدند و بخصوص سخندان که در دقیقه 14 تصمیم بسیار خوبی گرفت تصمیمی که در حد شاهکار بود و در آن دقیقه به درستی تشخیص داد که امید عالیشاه در موقعیت افساید قرار ندارد. تیم داوری دربی 81 عملکرد بی نقصی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *