عنایت: محسن ترکی بهترین داور پانزده دوره لیگ برتر فوتبال کشور است

مسعود عنایترییس دپارتمان داوری معتقد است وقت اضافه نیمه دوم دیدار استقلال تهران و پرسپولیس به درستی محاسبه شده است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسعود عنایت در اینباره گفت: قضاوت داور وسط و دو کمک داور دیدار شهرآورد تهران عالی بود. در دنیای فوتبال هیچ دیداری وجود ندارد که از اشتباهات داوری به دور باشد اما اینکه اشتباهات تاثیرگذار نباشد مسئله بسیار مهمی است. این دیدار هم بدون شک فاقد اشتباهات داوری نبوده اما هیچکدام از آنها تاثیرگذار نبود.

وی ادامه داد: باید از دکتر اسدی –دبیرکل فدراسیون تشکر ویژه ای داشته باشم چراکه هفته گذشته پس از اینکه اسامی مورد نظرمان را به وی ارائه کردیم، از انتخاب داوران ایرانی و ایستادگی مقابل فشار به وجود آمده، حمایت کرد.

رییس دپارتمان داوری درخصوص وقت اضافه نیمه دوم این دیدار افزود: رحمتی در زمان تلف شده بازی دچار آسیب دیدگی شد که حدود یک دقیقه به طول انجامید و ترکی به درستی این زمان را به وقت اضافه این دیدار اضافه کرد.

عنایت در پایان تاکید کرد: از نظرم محسن ترکی بهترین داور پانزده دوره لیگ برتر فوتبال کشور است و معتقدم عملکرد وی و بطورکلی تیم داوری این دیدار پاسخ دندان شکنی به منتقدان داور داخلی بود و امیدوارم به جای تخریب داوران کشور در حمایت از آنها هم همینطور پر تلاش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *