اصفهانیان: قضاوت خوب ترکی جواب دندان شکن بود

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ترکی و تیم داوری وی قضاوت خیلی خوبی در دربی داشتند و قضاوت او جواب دندان‌شکنی بود به آنهایی که خواهان داور خارجی برای دربی بودند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، فریدون اصفهانیان  در خصوص عملکرد تیم داوری دربی 81 گفت: با توجه به اینکه تیم داوری در گذشته تجربه قضاوت دربی و میادین سخت داخلی و بین المللی را داشت با آرامش و تسلط خوبی در این دیدار قضاوت کرد به همین دلیل به آنها تبریک می‌گویم. پس از بازی مهدی تاج از داوران دربی به دلیل قضاوتی که داشتند تشکر کرد. در واقع قضاوت محسن ترکی و تیم داوری او جواب دندان‌شکنی بود به آنهایی که خواهان داور خارجی برای دربی بودند.

وی افزود: باید از هواداران، کادرفنی و بازیکنان دو تیم هم تشکر کنم که رعایت مسائل اخلاقی را کرده و ایجاد حاشیه نکردند. در واقع هواداران، کادرفنی و بازیکنان دو تیم خیلی خوب و مسئولانه در دربی رفتار کردند.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: استفاده از هدست‌ در دربی کمک زیادی به داوران در قضاوت این بازی کرد. انتظار ما از مسئولان فدراسیون این است که در راستای کمک به ارتقای قضاوت داوران امکانات مورد نیاز آنها هرچه زودتر فراهم شود.

اصفهانیان در مورد اعتراض استقلالی‌ها مبنی بر اینکه داور بیش از وقت اضافه‌ای که تعیین شده بود وقت اضافه گرفت تا پرسپولیس به گل برسد، تاکید کرد: داور در گرفتن وقت اضافه بیشتر فقط به وظیفه قانونی خود عمل کرد چون با مصدوم شدن رحمتی در وقت اضافه بازهم زمان تلف شد که ترکی باید آن را محاسبه می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *