نصیرزاده: عملکرد تیم داوری، رویایی بود

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوریهوشنگ نصیر زاده کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال معتقد است که مهم ترین نکته بازی این بود که ترکی گول زمین خوردن بازیکنان در محوطه جریمه را نخورد.

 به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از  “ورزش سه”، نصیرزاده  گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس بار خودشان را در محوطه جریمه حریف به زمین زدند و نکته مهم این دیدار این بود که داور مخصوصا فریب رامین رضائیان را که خودش را در محوطه جریمه به زمین می زد و اعتراضات حق به جانبی هم نشان می داد را نخورد و در این زمینه کاملا حق با ترکی بود.

او ادامه داد: محسن ترکی و گروه داوری در مجموع در دربی 81 عملکرد خوبی و رویایی داشتند. در مورد صحنه ای هم که کمک داور در نیمه اول به درست آفساید اعلام نکرد و موقعیتی نصیب عالیشاه و پرسپولیس هم شد باید بگویم که این یک صحنه خیلی طبیعی و معمولی در فوتبال بود و هیچ شاهکار داوری اتفاق نیفتاده بود. و بعد از آنکه ما دوباره این صحنه را از دوربن بالاتر در در تلویزیون دیدیم مشخص بود که کسی آفساید را پر نکرده است.

وی افزود: محسن ترکی که به راحتی از کارتها استفاده می کند. در این بازی حساب شده کار می داد و تمام کارتهایی هم که ترکی داد در فرهنگ داوری اجباری بود و نمی توان از آنها گذشت. ترکی در این بازی دوندگی خیلی خوبی داشت و نباید از این مساله بگذریم که او به خوبی خطاها را از افتادنهای بازیکنان بر زمین بخاطر لغزندگی زمینف تشخیص می داد.

نصیر زاده با اشاره به گل پرسپولیس، گفت: گل دوم بازی بعد از 4 دقیقه اضافه بازی که به ثمر رسید و دلیل اصلی آن هم این بود که دقایقی به دلیل مصدومیت رحمتی در زمین روی او مداوا صورت گرفت، هر دو گل بازی هم کاملا سالم بود.

او همچنین در مورد اعتراض استقلالی ها به اخراج نورمحمدی، افزود: من فکر می کنم ترکی به دلیل شلوغی در محوطه جریمه نتوانست خطای نورمحمدی روی رحمتی را ببیند. اگر ترکی این صحنه را می دید می بایست یک کارت زرد او را جریمه می کرد، ولی روی هم رفته باید به عملکرد داوری در این بازی تبریک گفت چون این دومین هفته بدون اشتباه داوری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *