مرادی: انداختن توپ به زمین داوران از سوی مدیران ارشد ورزش کشور

جلال مرادی

جلال مرادی درباره اظهارات وزیر ورزش پیرامون داوری فوتبال عنوان کرد: «وقتی صحبت های وزیر ورزش را درباره داوری شنیدم تعجب کردم چرا که در هیچ جای دنیا یک وزیر ورزش درباره داوری صحبت نمی کند.»

وی در ادامه افزود: «اگر هم وزیر ورزش مشکلی را در داوری می بیند می تواند آن را به صورت مخفیانه به مسئولان فدراسیون فوتبال انتقال دهد. اینکه وزیر ورزش به خاطر اشتباهات داوری چنین صحبت‌هایی را انجام می دهد این شائبه را برای تیم های دیگر ایجاد می کند که با کوچکترین اشتباهی از سوی داوران، خواستار پیگیری آن از سوی وزیر ورزش باشند.»

کارشناس داوری درباره اعتراض تیم های بزرگ پایتخت به داوری تصریح کرد: «در برنامه نود دیدیم که این تیم ها در بسیاری از صحنه ها از جانب داوری سود برده اند اما آنها سعی می کنند تا عملکرد ضعیفشان را توجیه کنند و توپ را به زمین داوران بیاندازند.»

مرادی در پایان صحبت هایش تصریح کرد: «زمانی که ما هیچ کاری برای داوران نکرده ایم نباید انتظارات بیجایی از آنها داشته باشیم. برای اینکه ۱۰۰ هزار تومان به دستمزد آنها اضافه شود مدت ها بحث و جدل شکل می گیرد، کلاس های خوبی برای آنها برگزار نمی کنیم. در کشورهای صاحب فوتبال، داوران از بهترین امکانات برخوردار هستند. با این حال اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث تعجب همگان میشود. امیدوارم شرایطی مهیا شود تا داوران از زیر این فشار رهایی یابند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *