حرکت ارزشمند داور بازنشسته فوتبال

حسن کامرانی فر

حسن کامرانی فر کمک داور سابق فوتبال چند هفته پیش یکی از عروسک‌های نماد جام جهانی را در مرکز معلولین فتح المبین مشهد به مزایده گذاشت و توانست 20میلیون تومان هزینه آن را به این مرکز اهدا کند. او اخیرا در یک حرکت خیرخواهانه دیگر به دنبال تامین هزینه های عمل کلیه یک دختر بچه ورزشکار معلول مشهدی است.

این دختر بچه معلول در رشته تنیس روی میز فعالیت می کند و در کشور نیز چند مقام کشوری را دارا است، متاسفانه چند وقتی است که به مشکل نارسایی کلیه دچار شده است. این دختر بچه ورزشکار در طول روز 5 تا 6 بار دیالیز می‌کند و حالا حسن کامرانی فر به دنبال این است تا هزینه های پیوند کلیه او را تامین کند.

وقتی با کامرانی فر در این باره صحبت کردیم او به شدت ناراحت شد و گفت: قرار نبود کسی از این موضوع مطلع شود. چند وقتی هست که در این کارهای خیر به واسطه دوستانم حضور دارم و قصد داریم در حد توانمان بخشی از مشکلات افراد نیازمند را حل کنیم.

این کمک داور سابق فوتبال اظهار داشت: چند روز قبل به واسطه یکی از دوستانم به دختر بچه معلولی آشنا شدیم که اتفاقا ورزشکار است ولی به دلیل مشکلات کلیوی و نیاز به چندین بار دیالیز در طول روز با مشکلاتی روبرو بود.

وی افزود: وقتی با خانواده وی صحبت کردیم متوجه شدیم که این دختر بچه باید هر چه زودتر پیوند کلیه انجام دهد ولی به دلیل مشکلات مالی که داشتند نتوانستند این کار را انجام دهند برای همین هم به آنها گفتیم تا مقدمات عمل را انجام دهند تا ان‌شالله ما بتوانیم با کمک دوستان و سایر اهالی ورزش هزینه عمل را تامین کنیم.

یک پاسخ

  1. با سلام امیدوارم خداوند همه مریضها را شفا بده و برای دوستم اقای کامرانی فر ارزوی موفقیت دارم . اجرشان با خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *