خسروی: آقای عنایت! خودت هم آرزوی دیدن کولینا را داری

علی+خسروی

علی خسروی در  واکنش عنایت به پیشنهاد او برای برگزاری کلاس آموزشی داوران توسط کولینا، اظهار داشت: مسئولان کمیته داوران بهتر است مانند افشاگری من در خصوص سس مایونر یکبار مصرف که به 20:30 و بعضی از نمایندگان مجلس رسید و داستان اخذ وجه برای پارکینگ ورزشگاه آزادی در تشییع پیکر هادی نوروزی که بازهم توسط اینجانب افشاگری و قرار شد خاطیان پیگرد قانونی شوند؛ ابتدا صحبت‌های من را کامل بخوانند و بعد پاسخ بدهند.

وی افزود: صحبت‌های من در فضای مجازی بوده و مصاحبه نکردم. من چه زمانی گفتم کولینا به ایران بیاید و درس بدهد یا اینکه داوران سری A اشتباه ندارد؟ من گفتم کمیته داوران هزینه کند و سه روز داوران را به کیش ببرد تا روحیه آنها تغییر کند. نگفتم آنها را به آنتالیا ببرند. در کیش سامان گوران حضور دارد و داوران می‌توانند بخندند و در کنارشان کولینا هم باشد تا روحیه بگیرند. من در مسابقات مختلف در سطح المپیک، مسابقات جهانی و حتی در کلاس‌های نظارت و مدرسی در مالزی و کشورهای آسیایی بوده‌ام. مشکل اصلی داوری‌ها مدرسان هستند و امروزه در تمام دنیا علم داوران از مدرسان جلوتر بوده و این مشکل اساسی داوری است.

داور بین‌المللی پیشین فوتبال ایران خاطرنشان کرد: چهره‌های تکراری بازهم دنبال قول‌های تکراری به داوران و کمک داوران، مجیز گفتن داوران و به سخره گرفتن آنها نباشد. این هفت هفته نتیجه کلاس‌های اول سال بود و کسی که هنوز بلد نیست ادبیات فارسی را به زبان فارسی و با دستور زبان صحبت کند، به خودش اجازه می‌دهد برای داوران تدریس کند. از انواع و اقسام شهرها هم برای حضور در کلاس‌ها حضور یافته و تدریس می‌کنند.

خسروی گفت: من چه زمانی گفتم کولینا به اینجا بیاید، وقت ما را بگیرد و بگوید سری A اشتباه ندارد؟ من گفتم از این داور فضایی استفاده کنیم، چون او داور قرن و بهترین داور تاریخ در 100 سال گذشته بوده است. ضمن اینکه من نگفتم کولینا برای ما تدریس کند، بلکه گفتم داوری ما مریض است و باید فردی به عیادت داوران بیاید که حال آنها بهتر شود و چه کسی بهتر از کولینا؟ تمام داوران ما و حتی خود مسعود عنایت هم آرزوی دیدن کولینا را دارند. حالااگر حرف من بد بوده، معذرت‌خواهی می‌کنم و می‌گویم کولینا از همه مدرسان داخلی ضعیف‌تر است. بهتر است با همین مدرسان داخلی به کار ادامه دهند و نتیجه کار هم همین شود که اکنون می‌بینید.

وی یادآور شد: بهتر است دیگر چهره‌های جدید بیایند و اتفاقی نو در داوری کشور رخ بدهد. متأسفانه هرکسی هم انتقادی می‌کند و مخالف وضعیت داوری کشور است، آقایان او را جزو کمیته داوران فدراسیون فوتبال یا استان می‌کنند تا ساکت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *