پیشنهاد خسروی به فدراسیون فوتبال

علی+خسروی

علی خسروی پیشکسوت داوری فوتبال ایران در صفحه اجتماعی خود گفت: یک پیشنهاد به فدراسیون فوتبال، کولینا را به ایران بیاورید.
وی ادامه داد : حال که دو هفته مسابقات لیگ برتر تعطیل شده برای باز گرداندن روحیه داوران وطنی برویم سراغ آخر داوری دنیا یعنی پیر لوئیجی کولینا، داوری که فینال جام جهانی، فینال باشگاه های اروپا، فینال المپیک، فینال جام ملت های اروپا و انواع و اقسام مسابقات را سوت زده است.
پسری که در کودکی با تزریق اشتباه پزشکی دچار بیماری الوپسیا گردید و هرگز دیگر موهایش رشد نکرد. وی با چهره منحصر به فرد خود مرد اول داوری دنیا شد.
بهتر است به جای مدرسان خودخواه و تکراری وطنی،به جای جلسات هم اندیشی بی محتوا، به جای قول دادن های بی مورد و به جای بازی با شخصیت قاضی با شرف وطنی کار جدیدی انجام دهیم.کلاس دو روزه با کولینا و داوران اصلی لیگ برتر در جزیره کیش برگزار نموده و از تجربیات این یادگار بزرگ داوری بهره مند شویم شاید وی با بیان خاطراتش، تدریسش، غم و شادی هایش و دانش به روزش اسباب بازگشت روحیه از دست رفته داوران ایرانی شود باور کنید توهم نداشته و رویایی فکر نمی کنم فقط به فکرم رسید و بس.
خسروی گفت :به عنوان فردی که سال ها در داوری کشور حضور داشته برای آینده داوری فوتبال نگرانم.بیاید طرحی نو در انداخته و سنت شکنی کنیم. هزینه ای هم ندارد. حامی مالی اش را در جزیره کیش پیدا کرده وبا هم کمک کنیم داوری فوتبال را از گوشه رینگ نجات دهیم.از من نصیحت و وصیت.خود دانید اساطیر فدراسیون نشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *