میرزابیگی: کمیته داوران تأکید کرده است فقط با برنامه ۹۰ صحبت کنیم

ایراهیم میرزابیگی

ناظر داوری فوتبال کشورمان اعلام کرد که کمیته داوران فدراسیون فوتبال فقط اجازه صحبت درباره قضاوت دیدارهای لیگ در برنامه ۹۰ را به آنها داده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، ابراهیم میرزابیگی در خصوص اینکه آیا بازی استقلال – راه‌آهن را دیده یا نه و می‌تواند درباره داوری آن صحبت کند، گفت: من بازی را دیده‌ام، اما نمی‌توام درباره مسائل داوری صحبت کنم.

وی درباره اینکه چرا در مورد قضاوت داورانی که با اشتباهات‌شان فوتبال را با مشکلاتی مواجه کرده‌اند صحبتی نمی‌کند، اظهار داشت: چون ما از کمیته داوران نظارت می‌گیریم و باید بازی‌ها را نظارت کنیم، نمی‌توانیم داوری‌ها را در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نقد کنیم. کمیته داوران به ما فقط اجازه حضور در برنامه 90 را می‌دهد و دیگر به جز این برنامه اجازه نقد داوری‌ها را نداریم.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد: برای امشب هم شبکه ورزش از من دعوت کرده بود تا داوری بازی‌های امروز را نقد کنم، اما نمی‌توانم در این برنامه هم حضور پیدا کنم، چون کمیته داوران تأکید کرده است فقط با برنامه 90 صحبت کنیم، آنهم به این دلیل که برنامه 90 سه چهار روز بعد از بازی‌ها پخش می‌شود و در آن زمان ناظران بازی‌ها گزارش‌های خود را اعلام کرده‌اند.

میرزابیگی در واکنش به این مسئله که نظر شخصی‌اش را درباره این صحنه‌ها بدهد و قرار نیست با ناظر بازی نظری هماهنگ داشته باشد، گفت: کمیته داوران این اجازه را به ما نمی‌دهد و چون ما با کمیته داوران همکاری می‌کنیم و در بازی‌ها نظارت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *